Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


bankok egyeduralma

2011.02.24

Örömmel vette azt a hírt,  törvénybe veszik azt, hogy egyenrangú félként kezeljék a hitel igénybevevőket.

Eddig minden alkalommal aláíratták az, hogy egyoldalúan változtahatják a szerződést. Miküzben az egyén semmit sem tehet, ha tenni akakr akkor komoly marsot vesznek le róla. Felháborító. Mindamellett, hogy abból ének hogy kihelyeznek pénzeket. Hiszen üzlet az ülzlet. Ha en fizet valaki akkor bárlistára kerül és semmi módon nem tud ettől menekülni. Nyitott könyvként kezelik az adatainkat. Nem hiszem, hogy embertömegek becstelenek, és nem az a szándéka, hogy átverjen bárkit is.

Néhány éve történt:

Tapasztalatom az, hogy ha elmegyek egy bankfiókba ügyet intézni, pontosan megszüntetni a számlámat, akkor és már senkinél is senkibb vagyok. (Pedig korábban ott helyeztem el a pénzemet.) Kiállítanak az ajtóba télvíz idején, ácsingózok, hogy sorra kerüljek, mert az ügyintéző másokkal foglkalkozik, pedig már elkérte milyen ügyben vagyok. Állok és várok. Ekkor már nem vagyok fontos ügyfél. Nem tudom mit számít a banknak fél, vagy egy óra. Vagy csak engem szívatnak?

Friss élményem:

Bemegyek a bankba kérem szüntessék meg a számlámat. Küzli a hölgy 40 nap. Kérdem mire fül, most és azonnal kérem. Közli, hogy nem ő intézi csak felveszi. Ehhez elővett néhány papirt, amit aláíratott velünk. Miután a papirok több oldalas sürü szövegezéssel vannak, csak átfutottunk rajta. Nme találtun kbenne semmi kivetnivalót, csak éppen azt nem vettük észre, hogy nincs benne a megszüntetés amirét bementünk.

Kérdem én miért alkalmaznak a bankok, képzetlen,  figyelmetlen, alkalmazottakt. Aki nem tudja elintézni azt amit kérünk tőle.

Ha így van akkor a bankok tekintsenek tisztességes ügyfeleknek, ne csicskáztassanak.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.