Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


még mindig a BANK

2011.05.09

Sajnos még mindig a bankokról szól a történetem:

ismerősöm három gyerekkel és a szívbeteg férjével él. MIndössze 25 éves. A segélye korábban OTP a bankba érkezett.

Bizony 3000,- Ft-t minden hónapban levettek a számlájáról, számlavezetési díjként. Bizony sokallta mert az nekik két napi élelem. Tanácsoltam neki egy másik bankot, átment és lám ez a bank nem tette. Nagyon örül, a műveletnek. mert havi 3000,- Ft megtakarítása lett.Annak rendje módja szerint megszüntette az előző számáját.

Az örömbe üröm vegyült. Másfél év után kapott egy leveklet, hogy fizessen be 12.000,- Ft-ot ma számlája  fentartására. Ekkor derült ki, hogy az ügyintéző csak félre tette, a számláját, a kérése ellenére.

Kérdésem? : mi szükség egy ilyen nagy banknak arra, hogy a szegény és alacsonyan képzett embereket ilyen csabdába tegye. Mert ezt a pénzt ő nem fogja kifizetni. Szerinte, helyesen járt el. Szerintem is.

Másik történet

Céges: bankkártyaolvasó. Nagyon örültünk, lám a kisboltnak is van kártyaolvasója mint a "nagyoknak".

A kisforgalom nekünk forgalom. Örömbe szintén üröm vegyült. Az üzletkötő nem ellenőrizte., hogy milyen telfonlehetőség van a helyszínen. Kiderült, hogy a bankkártyaolvasó nem működik. Vagy mégis- csak azt írja ki, hogy nincs kapcsolat. A veő kifizeti. Meglepődve látja, hogy leemelte a bank aszámlájáról a pénzét. Reklamál, hogy leemelték. Sűrűr elnézés kérés közepette visszaadom a pénzét.

Másik alkalommal pedig áteheylezte a számlámra a énzt, a vevőmnek visszadata. Már hosszú utánanézni a pontos történetnek, de ha vakit érdkel akkor megteszem. Végeredmény moszt a cégtartozik 25.000,- Ft-vel a banknak. Telefon ide telefon oda végre elértük, hogy egy műszaki ember kijött és megállapította, hogy a mi digitális vonalunkhoz nem ez a készülék való. újabb telefon, kaphatunk másikat 5000,- Ft/hó. ezt már a mi összes banki bevételünket elvinné. Akkor nekem nincs üzlet, csak deficit. Kinek jó? Csak a banknak.

 

Kérdésem? : miért nem alkalmaznak olyan üzletkötőt aki jobban képzett. Másik miért marad le egy ilyen ban a fejlesztéssel? Mikor az internetes telefonnak van jövője. Fél év múlva igérték, hogy lesz ilyen termináljuk ami nekünk is megfelel. Addis sok sok üzlet elmegy a mi boltunkból, a banknak ez igen kicsi üzlet észre sem veszik. A vezetőik ugyanúgy mekpaják a fizetésüket mintha mi nem is lennénk. Csak mi károsodunk.

Nem kellene embereket ilyen atrocitásnak kitenni.  Több lenne a megelégedett ügyfél, és nem lenne olyan vissztaszító az, hogy az OTP legfőbb vezetője az ország leggazdagabb mebere. Óhatatlanul is eszünkbe jut, hogy a kisemberek pénzéből "gyűjtötte" össze.

Ha egyenrangúak vagyunk akkor a hitelnél is figyelembe kell venni. Csak, hogy kiszolgáltatottak vagyunk., velünk azt tesznek amit akarnak, közben a vezetés gazdagodik.

Mi ez ha nem piramisjáték!

K

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.